MarkKim + Chef Ian
Chef Ian helps Mark and Kim curate an elevated menu for a double date with their best friends. With a mouthwatering Hokkaido scallop and Chef Ian's signature Rossini steak, Mark and Kim set out to impress their guests and test their culinary skills.