MarkKim + Chef Randy
Chef Randy helps Mark and Kim prepare a high-quality "Homakase" menu of sushi, tamagoyaki and red miso soup for an elevated feast. From sharpening their knife skills to perfecting a Japanese omelet, the couple are put to work like professional chefs.