MarkKim + Chef Penny
Thai pâtissier Chef Penny brings her flair for sweets to the kitchen, helping Mark and Kim learn the yummy art of baking. But will Kim be able to impress her dessert-loving sister and best friend with her sourdough pretzels and chocolate lava cake?