Ashido and Rukia battle Pequenos, one of the Adjuchas controlling the Menos Forest who has a long-shared enmity with Ashido. Meanwhile, Ichigo, Chad, Uryu and Renji follow Nel and her friends' Spiritual Pressure into the depths of the Menos Forest.