In Las Noches, Aizen's palace in the Hollow realm, one Arrancar named Patras rebels against Aizen to steal the Hogyoku. Upon getting it, Patras and two accomplices head to the World of the Living to find Kisuke Urahara, creator of the Hogyoku.