It's back to high school and Hollow slaying for Ichigo Kurosaki, now officially recognized as a Substitute Soul Reaper. He meets a new student named Shinji Hirako. Later, while Ichigo is fighting a Hollow, he's attacked by Shinji wielding a Zanpakuto.