All Shook Up
Elizabeth and Andrei deal with the aftermath of the boat fiasco. Natalie loses her temper with Mike's mom. Kalani and Asuelu spice things up. Angela explores an unconventional way to quit smoking. Brandon finally challenges his parents' authority.