Man Up or Shut Up
Michael reaches out to Angela after the breakup. Tensions run high for Natalie's surgery. Andrei's introduction to Elizabeth's family goes awry. Ronald tries to prove that he's a good father. Brandon and Julia have a surprise. Jovi finally comes home.