Shadows of Doubt
Angela contemplates divorce. Brandon and Julia attempt to fly the nest. Tiffany confronts Ronald over his parenting. Yara starts a new chapter on her own. A misstep by Andrei causes Elizabeth to panic. Natalie makes a big decision without Mike.