Love Takes Hostages
Mike's mom pushes Natalie's buttons in Oklahoma. Andrei's immigration status is threatened. Jovi reveals big news to Yara. Michael sees Angela's new body. Julia embarrasses Brandon. Ronald pressures Daniel. Kalani's dad tries to save her marriage.