International Appeal
This trip, Guy's checkin' out a real-deal Italian joint cookin' up veal in Key Largo, FL, a food truck dishin' out Southeast Asian noodle soup in Stockton, CA, and a local legend servin' up Puerto Rican favorites in San Francisco.