All Kinds of Meat
Meat's the theme of this week's trip, and Guy finds a few spots to call paradise. In Colorado Springs, he has a killer Jamaican curry goat and jammin' jerk chicken. In Baltimore, he goes to a funky beer bar with wild boar sliders.