Family Legacies
On this trip, Guy's getting down-home eats. In Pleasantville, NJ, he chows down on chicken and waffles, while in Baltimore, he gets coconut cream French toast and crab cake po' boys. Lastly, in Colorado, a "sloppy pig" sandwich.