Smoke and Seafood
This trip, Guy's digging into a food truck that dishes out killer pulled pork in Baltimore, a seaside shack with shrimp fritters and Guy's own fresh catch in Islamorada, FL and a restaurant smokin' up fish dip in Key Largo.