Hell's Angels Luger/D Day M1 Garand
Rich barters for two pieces of history: an M1 Garand used during D-Day and a Luger used in Howard Hughes' 1930s film "Hell's Angels." Meanwhile, the crew races the clock to modify a hunter's favorite rifle for Alaska's big game.