Cannon Balls/Olympic Dream Ruger
Rich's team builds a Civil War-style cannon that shoots bowling balls. They customize a Ruger .22 for a young sharpshooter who aspires to Olympic gold. A philanthropist drives a hard bargain over his European rifles.