Diamond Anniversary 1911/Shotgun Willy
The crew creates a Wyatt-worthy anniversary gift for Renee: a silver, diamond-encrusted 1911 pistol. Rich delivers a customized shotgun to a buyer's castle and an Oliver North-autographed AR-15 to a high roller at a hangar.