Hand Cannon/Pink Pistol
The crew accepts a challenge to build a 12th-century-style hand cannon. Rich teaches Kurt the art of negotiation when they fly out to see a huge collection of semi-automatics. Renee gets the last laugh over a customized pink 1911.