Juhannusmenot
Lotta viettää juhannusta perheen kanssa mökillä. Pernilla suuntaa Haminaan isovanhempiensa luokse. Erna kokee olonsa stressaantuneeksi. Emilia osallistuu leikkimielisiin olympialaisiin.