Miks mä teen tätä!!
Lotta kertoo avoimesti epäonnisesta doping-tapauksesta. Erna haaveilee omasta managerista. Pernillan lajivalikoimaan on tullut Bikini fitnessin lisäksi myös sisäsoutu. Emilia pohtii juoksemisen merkitystä urheilijalle.