Uni ja ruoka – kaksi peruspilaria
Pernillan tuleva kisakunto on paras koskaan. Erna treenaa, vaikka kaikki ärsyttää. Lotta on löytänyt rennomman suhteen syömiseen. Emiliakin on kokenut liian niukan syömisen aiheuttaman säästöliekin.