Sofian salaisuudet
Totuus Sofia Belórfin Instagram-kuvien ja kohuotsikoiden takana on moniulotteinen. Uudessa Sofian salaisuudet -sarjassa Sofia päästää kamerat elämäänsä avoimesti ja rohkeasti.