Puhelu äidille
Sofia palaa Suomeen ja pui saamaansa tuomiota äitinsä kanssa. Samalla hän paljastaa todelliset syyt eroonsa Niko Ranta-ahosta. Sofia myös aloittaa uuden harrastuksen ja jatkaa terapiaa.