Tarot-kortit pöytään
Sofia päättää vaihtaa rintaimplanttinsa uusiin ja käy tapaamassa kirurgia. Ennen leikkausta hän ehtii vierailla selvännäkijällä, joka tekee paljastuksia niin työelämään kuin rakkauteen liittyen.