Tervetuloa Zombozon maille!
Keskiaikaisessa ympäristössä Tennyson-tiimin pitää taistella muistaakseen, etteivät he olekaan oikeasti menneisyydessä, vaan keskiaikaismessuilla, jonka kävijät "kuningas Zombozo" on hypnotisoinut luulemaan elävänsä menneisyydessä!