Lomakärpänen
Tennyson-tiimi matkustaa Chrysalen-instituuttiin nauttimaan kuumajoogasta ja rennosta ilmapiiristä vain huomatakseen, että Buggin veljekset ovat myös tulleet lomailemaan.