Paha Glitch
Ben hyppää Romukirppuun harjoitellakseen ajotaitojaan Cape Codn hiekkadyyneillä, mutta asiat saavat karmivan käänteen: Bootleg, eräs Kevin 11:n muukalaismuodoista, jolla on Upgraden-kaltaiset voimat, mutatoi Romukirpun moottorimonsteriksi!