Ekokatastrofi
Coloradon Aspenissa Ben, Gwen ja Max-vaari ovat patikoimassa etsimässä Forgetiä, mutta kun he tajuavat saapuneensa Billy Billionsin omaan "heinäkuisen talven" laskettelukeskukseen, Benin täytyy taistella Billyä vastaan itse Forgetin avulla.