Ultimate Birdhouse Playhouse
Actor and model Ali Landry hires Charmed to build her family’s dream playhouse. Inspired by a chicken coop, Ali wants it chic and elegant, yet fun for the kids and balancing these elements will be Tyson and Audy's most difficult design challenge yet.