Fairytale Castle Playhouse
Major League Baseball star Ryan Zimmerman’s family orders one of the largest playhouses in Charmed history: a Storybook Princess Castle. Can Tyson and Audy deliver it with a dragon, a dance floor, and a magic wand dressing room on a tight deadline?