The Curry Family's Pony Playhouse
Tyson and Audy Leavitt create the most elaborate, over-the-top playhouses out of their family-run shop called "Charmed Playhouses." Discover how they build a pony stable themed playhouse for their biggest clients yet, NBA MVP Stephen Curry and his family.