Playhouses in Neverland
Tyson and Audy accept a job with a Neverland theme and learn it’s not just one, but three big playhouses with a deadline that would be tight for just one. They must tackle a pirate ship, a Victorian townhouse and a lost boys treehouse with a zipline.