Ungari, Eszter Palágyi
Eszter Palágyi tutvustab Diegole Zero Km liikumist, mis aitab toiduainete raiskamist kärpida. Diego käib kummalistes taludes, kus ei kasutata mootoriga masinaid. Lisaks tutvub ta Budapesti rattamaffia ja Ungari viinamarjaistandustega.