Holland, Jos Timmer ja Wim de Beer
Diego avastab suurte monokultuuride maal, millist mitmekesisust saavad pakkuda erinevad ökosüsteemid nagu toidumetsad ja maheaiad De Kasi restoranis, mida veavad peakokad Jos Timmer ja Wim de Beer.