Hispaania, Javi Estévez
Javi Estevézi Michelini tärniga restoranis La Tasquerías ei lähe midagi raisku. Ta näitab Diegole, kuidas valmistada sea kõige üllatavamaid osi. Selle järel saab Diego teada, kuidas seakasvatus on Hispaania maapiirkondi mõjutanud.