Taani, Matt Orlando
Matt Orlando näitab Diegole oma Michelini tärniga rohelises restoranis nimega Amass, kuidas kõiki roogi taaskasutada. Kopenhaagenis, mis on üks maailma rohelisemaid linnu, proovib Diego ebatavalist taaskasutust, kui teeb uriinist õlut.