Ebavajalik sõda
Jefferson hülgab Washingtoni kabineti nimel president Adamsi, kes näeb kurja vaeva, et sõda ära hoida, hoolimata Prantsusmaa agressioonist ja sõjaeelsest meeleolust nõunike seas.