Liitu või sure
Boston: Pärast Bostoni veresauna, võtab perega karjääri nimel Bostonisse kolinud talunik/advokaat John Adams vastu ebapopulaarse töö ning on nõus kaitsma kohtu all olevaid Briti sõdureid.