Ära mind jalge alla talla
1777. aasta. Ees ootab järjekordne Abigailist eemaloleku periood, kui Adams määratakse Prantsusmaale täievoliliseks esindajaks koos Benjamin Frankliniga. Abigail käib peale, et ta võtaks nende poja John Quincy kaasa.