Taasühinemine
1781. aasta. Hollandis kosuv Adams saab teada, et britid on Yorktownis Washingtoni vägedele alla andnud. Sõja ajal kitsid olnud hollandlased on nüüd oma rahakotirauad lahkelt Adamsile ja Ameerikale avanud.