Italian Christmas Brunch
Giada De Laurentiis hosts a formal brunch for her family on Christmas day. Giada's delicious menu includes Beef Tenderloin with Scallion Salsa Verde, a Crab and Artichoke Frittata and Chocolate Panettone Sformato for dessert.