Thankful for You
Giada De Laurentiis and her daughter, Jade, host a holiday party for Jade's friends. She helps Giada decorate and prepare the menu, which includes Turkey Parmesan Panini, Jade's Home Fries and Double Chocolate Mint Cupcakes.