Giada's Holiday Challenge
Giada De Laurentiis invites her family over for an appetizer contest, judged by Aunt Raffy. After the game, Giada and her guests have a buffet-style meal that includes Pomegranate Glazed Pork and a Cherry and Cranberry Cobbler.