Giada and Raffy's Christmas Miracle
Giada De Laurentiis is on a mission to recreate a family holiday recipe called Miracle Rice with her beloved Aunt Raffy. They also create a Simple Sorbet, an easy berry dessert, before ending with a grab-bag gift exchange.