Show Me Smiles Fantasy Pageant
It's the Show Me Smiles Fantasy Pageant in Bernie, Missouri. Haley, 8, is an out-of-this-world competitor with an unforgettable father-daughter performance, but will Lexie, 9, stand in her way? Meanwhile, Olivia, 4, may shock them all.