Southern Celebrity Ohio
Trophies, crowns and sashes are all at stake at this year's Southern Celebrity pageant in Athens, Ohio. The competition is fierce as Isabella, 7, Mercedes, 3, and Tiffany, 8, all vie for the top title and the prize money that goes with it.