Le Maison de Paris
It's the Le Maison de Paris Pageant, and pageant veteran Alex, 9, has her eye on the top title. Also competing is Daisy, 7, whose dance moves are sure to draw attention and show-stopper Makenzie, 4, who brings more than just a winning attitude.