Fancy Faces
Falls, follies and pulled follicles are all part of the fun as Oklahoma City plays host to the Fancy Faces pageant. Watch pageant beauties SamiJo, Jackynn, and Alexis all vie for the top crown and find out who has this year's fanciest face!