Ways to Bury a Man
An enraged Lucas and his deputies rough up Sharp, a junkyard skinhead, for info on a Proctor-run ecstasy operation. A family crisis brings Carrie, Deva and Gordon together. Alex faces a vote of no-confidence at the tribal council.