Angel Has Fallen
Secret Service Agent Mike Banning is framed for the attempted assassination of the President and must try to uncover the real threat.
Secret Service Agent Mike Banning is framed for the attempted assassination of the President and must evade his own agency and the FBI as he tries to uncover the real threat.